Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις αναφορικά με τον κορωνοϊό COVID‐19 και τις σχετικές ενημερώσεις από τους αρμόδιους φορείς, η IMPRUS CONSULTING έχει προχωρήσει στην σύνταξη σχετικού Οδηγού Διαχείρισης COVID-19, μέσω του οποίου κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση, ανεξαρτήτου δραστηριότητας, δύναται να τεκμηριώσει την ορθή και έμπρακτη εφαρμογή των απαιτούμενων διαδικασιών και προληπτικών μέτρων για τη διαχείριση της πανδημίας και την συμμόρφωση με τις ισχύουσες κανονιστικές και νομοθετικές απαιτήσεις και τα εφαρμοζόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Οδηγός Διαχείρισης COVID-19
Ο Οδηγός Διαχείρισης COVID-19 της IMPRUS CONSULTING προσαρμόζεται στις ανάγκες και την δραστηριότητα κάθε ενδιαφερόμενης επιχείρησης, περιλαμβάνοντας τεκμηριωμένες διαδικασίες, οδηγίες, πολιτικές και έντυπα για τη διαχείριση των μέτρων και κανονιστικών απαιτήσεων που εκδίδονται από τους αρμόδιους φορείς όπως:
- Έντυπα, φόρμες και αρχεία παρακολούθησης των κρίσιμων διεργασιών που επηρεάζονται από την πανδημία COVID-19
- Αναλυτική χαρτογράφηση και περιγραφή εγκαταστάσεων, υποδομών και δραστηριοτήτων της εταιρείας και αξιολόγηση των ευπαθών σημείων έναντι του COVID-19
- Αντιπροσωπευτικό σχέδιο δράσης έναντι των κινδύνων και ελλείψεων που εντοπίζονται στα πλαίσια της πανδημίας. Το εν λόγω σχέδιο δράσης διατηρείται συνεχώς ενήμερο, καθώς επίσης προσδιορίζει και τις ανάγκες σε πόρους
- Ορισμό υπευθύνου και ομάδας διαχείρισης κρίσης COVID-19 και περιγραφή / ανάθεση επιμέρους καθηκόντων
- Διαδικασίες διαχείρισης περιστατικού
- Διαδικασίες ενημέρωσης κρατικών αρχών, φορέων, πελατών και τρίτων
- Λειτουργικές διαδικασίες και οδηγίες αναφορικά με το περιβάλλον εργασίας και τις εγκαταστάσεις
- Διαδικασίες αυτοαξιολόγησης και εσωτερικού ελέγχου του συστήματος διαχείρισης COVID-19 που ακολουθεί η επιχείρηση
Οφέλη Οδηγού Διαχείρισης COVID-19
Σε συνδυασμό με την ευελιξία εφαρμογής και τη δυνατότητα εναρμόνισης με υφιστάμενα Συστήματα Διαχείρισης, ο Οδηγός Διαχείρισης COVID-19 διασφαλίζει:
- την εγκατάσταση προληπτικών μέτρων και συστημάτων παρακολούθησης έναντι του COVID-19
- την πλήρη συμμόρφωση με τα σχετικά υγειονομικά πρωτόκολλα και την πλήρη εναρμόνιση με τις οδηγίες, απαιτήσεις και κατευθυντήριες οδηγίες τόσο των κρατικών φορέων και του ΕΟΔΥ όσο και των διεθνών οργανισμών (ΠΟΥ, ECDC κλπ)
- την εγκατάσταση μηχανισμού συνεχούς ενημέρωσης των ανωτέρω οδηγιών και την συνεχή ενημέρωση του προσωπικού
- την συνεχή εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του απασχολούμενου προσωπικού ως προς τα προληπτικά μέτρα και μηχανισμούς μείωσης μετάδοσης του ιού που εφαρμόζει η εταιρεία
Επιλογές πιστοποίησης
Η εταιρεία μας με αίσθημα υπευθυνότητας και επίγνωση της τρέχουσας κατάστασης που έχει προκαλέσει η πανδημία COVID-19, έχει προχωρήσει στην σύνταξη του ανωτέρω οδηγού με σκοπό την υποστήριξη των επιχειρήσεων και οργανισμών τόσο έναντι των τρεχόντων νομικών και κανονιστικών απαιτήσεων όσο και έναντι των απαιτήσεων και προσδοκιών των πελατών τους και του ευρύτερου τομέα δραστηριοποίησης.
Ως εκ τούτου, ο Οδηγός Διαχείρισης COVID-19 της IMPRUS CONSULTING εξασφαλίζει τη δυνατότητα συμμόρφωσης με τα αντίστοιχα ιδιωτικά πρωτόκολλα και σχήματα πιστοποίησης που έχουν εκδοθεί από αναγνωρισμένους φορείς πιστοποίησης, καθώς επίσης και τη δυνατότητα διενέργειας επιθεωρήσεων 3ου μέρους από τους εν λόγω φορείς προς επιβεβαίωση των ανωτέρω, όπως:
- “Covid Shield”
- “Safe Restart”
- “PROTOCOL AGAINST COVID19 – IN PLACE”
- “COVID –AWARE”
- ΕΦΕΤ: COVID 19 – ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ